Ok.. rustig blijven Simone... JING JANG!
Nu ff serieus!
Volgens mij was de opzet van turbo tuners om leuke projecten te gaan plaatsen en dingen te gaan posten waar mensen plezier aan beleven! Hierbij komt kijken dat je daar vragen over mag stellen of op of aanmerkingen... MAAR.. Je doet dit op een respectvolle manier!
Ik persoonlijk ben gestopt op TDI club te gaan posten omdat ik vond dat alles wat ik daar neer zette of niet serieus werd genomen of gelijk conclusies uit getrokken werden.. Helaas!
Vervolgens kwam het idee om Turbo Tuners op te richten. Vanaf het moment dat dit forum de lucht is ingegaan hebben we afgesproken dat dit forum niet op de TDI club ging lijken.
Iedereen is hier welkom en mag hier posten wat hij wil, maar op een respectvolle manier!
Muurman: Als jij het hier gezellig wilt houden, zoals je hierboven zegt, is het handig om niet overal conclusies uit te trekken. Je spreekt jezelf dus tegen. Vraag dan wat een persoon daarmee bedoeld. Je bent de eerste die hier op deze manier reageert.. Is nog nooit eerder gebeurd. Vind ik reuze jammer en is niet de bedoeling van Turbo Tuners!
Ik ben gewend om iedereen in zijn waarde te laten met wat hij denkt of doet. Je mag en kan geen conclusies treken uit dingen waar je de waarheid niet van weet. Er is maar een manier om achter de waarheid te komen en dat is om dit op de man af te vragen.
Dat geld ook dat iedereen zelf kiest waar hij zijn boodschappen doet, welke vrienden hij heeft, wat voor hobby's hij uitvoert etc. Je voelt hem al aankomen: Dit geld dus ook voor welk bedrijf je kiest om je auto te laten tunen!!!! Piet gaat naar de Aldi, Klaas gaat naar de AH en Jan gaat naar de Aldi en Super de Boer! DUS?????
In elke supermarkt zit verschil: De prijs, producten en service! Het is maar waar de klant voor kiest!!!!!! Niet meer en niet minder.
Het kan ook zijn dat je achteraf niet tevreden bent met een produkt of zelfs de supermarkt..
Dan is het jou keus wat je daarmee doet. Je gaat terug met het product of je gaat naar een andere supermarkt! Dit kan dus om verschilldende PERSOONLIJKE redenen zijn!
Gelukkig is daar in de tunings wereld ook keus in.. De een kiest voor JD, de ander voor Jos, weer een ander voor VAG techniek en de volgende voor VVT. Dit is dus iemand zijn eigen keuze! DUS?
Als je hart ligt bij Jos en JD dan is dat je recht en jou PERSOONLIJKE keuze. Maar laat het daar dan bij. Ga hier niet op zoek naar dingen die je hier niet zult vinden. Wij doen het hier anders dan op de TDI club en ons hart ligt ergens anders dan bij Jos en JD. Niets mis mee. Onze PERSOONLIJKE keuze! Respecteer dat. Hou vast waar je in gelooft. Wij respecteren dat in jou en andersom zou je dat dan ook terug moeten doen.
Dit is de enige keer dat ik hier op ga reageren. Ik vind het zonde van mijn tijd. Ik heb samen met Johan een bedrijf te runnen en heb geen zin om me op dit niveau te moeten gaan verlagen.
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld. Een daarvan is een ding "respect voor mekaar"!
Moontje!