Welkom, Gast
Username: Password: Onthoudt mij

Onderwerp: VW Golf 4 TDI ASZ met GT2256 => Verkocht

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 25 jan 2010 13:01 #9095

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Het is al weer wat afgezakt. Vanmiddag rij ik even langs een garage om een afspraak te maken. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten.... :P
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)
De beheerder heeft publieke schrijftoegang uitgeschakeld.

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 25 jan 2010 14:01 #9098

• Didden
  • Didden's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
voor even terug te komen op die zitting.

ik was voor mij gaan vragen 80 euro voor 1 zitting.
heb de meneer frolijk bedankt voor het zoekwerk en me zo snel mogenlijk omgedraaid.

80 euro voor 1 zitkussen is overdreven

greetz
word VVT getuned :)

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 25 jan 2010 14:52 #9099

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Ik heb het er graag voor over, want een nieuw schuim zit gewoon een stuk beter. Ik zit er per week gewoon veel tijd op.

En dan val ik meer over de last aan je handen die je er aan over houd van het monteren dan over het geld...
If you can leave black marks on a straight from the time you exit a corner till the time you brake for the next turn, then you have enough horsepower. (Mark Donohue)

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 25 jan 2010 15:30 #9101

• nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
Ik betaalde uiteindelijk, na korting, ongeveer 70 euro voor het kussen.
Eerst zat ik ook te twijfelen, gezien de prijs. De stof van mijn zitting is nu echter nog netjes, maar het schuim doorgezakt. Na nog 100 keer instappen ga ik door de stof heen, en is de stoel waardeloos. Dan heb ik dit bedrag er prima voor over; de stoel kan dan nog jaren mee.
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 25 jan 2010 19:32 #9106

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Vanmiddag bij de garage geweest. Dinsdag 2 feb kan ik terrecht. Inderdaad het wiellager links achter stuk. Deze is eerder ook al stuk geweest. Rechts is nog steeds vanaf de fabriek.

Vanmiddag brak er van de Ka van L ook een veer rechts voor. Die stond meteen op de band. Dus kon ook niet meer rijden en ook de band stuk. Die is net naar de garage afgesleept.... Lekker dag :P ;). Maar de Ka gaat eruit, en zijn aan het kijken naar en vervanger. Kans op een Polo uit ca 2006 met een 1.4 16v. Ff zoeken.

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 25 jan 2010 19:50 #9108

• Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
nico schrijft:
Ik betaalde uiteindelijk, na korting, ongeveer 70 euro voor het kussen.
:unsure:

Dan ben je flink afgezet, 70 euro voor enkel kussen... :P
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 26 jan 2010 00:46 #9124

• nico
  • nico's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
  • Mom says I ride the short bus because i'm special.
Voor een standaard stoel misschien wel, voor Recaro niet. Of weet jij nog een goedkoop adresje? :P
Ik haalde m'n schouders op bij de gevonden voorwerpen

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 26 jan 2010 08:20 #9127

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
:lol: :silly:

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 02 feb 2010 19:43 #9392

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Vandaag is de Golf weg geweest voor een nieuw wiellager achter. De kabaal die het de laatste dagen maakte was best ernstig.....

Het wiellager zag er ook zeker niet best uit. De kogelbaan leek net een maanlandschap..........

Hij loopt nu weer als een zonnetje. Alleen vallen nu kleine rammeltjes ineens weer op ;) :P.

Ik heb ook van de week mijn poets arsortiment aangevuld. Van de week zal het weer binnen komen. Kan niet wachten om de pekelbende er vanaf te wassen en hem weer lekker te vertroetelen. Zit ondertussen al een tijdje geen wax meer op....
Ook zitten er wat spulletjes bij om een paar vlekjes uit de bekleding van de stoelen te halen. En er ligt nog een nieuw stuk schuim klaar voor de bestuurderstoel.

Wordt tijd voor vakantie.......

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 02 feb 2010 19:48 #9393

• Iwan
  • Iwan's Avatar
  • Afwezig
  • Senior Tuner
  • Cupra D
wat doe jij allemaal IN je auto, dat er vlekken in je bekleding zitten en het schuim doorgezakt is?
mijn TDI rijdt 1 op 6, pk/kg welteverstaan:)

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 02 feb 2010 20:41 #9395

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Vrouwtje hé ! :P ;)

Die poetsmeting van afgelopen december daar heeft mijn A3 een goede bescherming meegekregen, alle
sneeuw valt er zo af!
Even afspuiten en klaar. B)
A3 8P BKD DSG 175PK/392NM

Laast bewerkt: 02 feb 2010 20:44 Door herold.

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 03 feb 2010 09:38 #9404

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Ik heb het interieur van Daan over gekocht..... Van mij kan er nog niks op zitten. Veel te koud nu....

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 08 feb 2010 10:02 #9532

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Ik heb gister de bijrijdersstoel even aangepakt. Is weer mooi schoon geworden. Maar wel een klus zeg..... Nu de rest nog.

Ik heb ook een laagje Pro Vision op de voorruit aangebracht. Dit zorgt voor druppelvorming bij regen. Boven de 75 km/h heb je dan geen ruitenwissers meer nodig. Ben benieuwd.

Nu wachten op voorjaarsweer, dan kan ik weer lekker poetsen. Glans is nu ver te zoeken onder een dikke laag straatvuil en pekel.....

Ik heb net ook een nieuwe set zomerbanden besteld. Het is de Dunlop Sport Maxx TT geworden in de maat 215/45-17 91Y. Dan ligt die set ook weer klaar voor de zomer B) .

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 08 feb 2010 11:17 #9538

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Goed bezig, Vinnie. B)

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 11 feb 2010 09:58 #9640

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Vanochtend op weg naar het werk een dikke parker in de achterband. Gelukkig was ik net weg, dus meteen omgedraaid. Thuis ff gewacht totdat mijn bandenzaak open ging en meteen een prop in laten drukken. Ik had geen zin om in deze sneeuwbende een wiel te wisselen. Dus met enige vertraging toch weer in A'dam aangekomen :P.

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 11 feb 2010 17:05 #9654

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Goed geregeld, ook minder werk zo..... ;)

Heb gisteren bij mij in de straat nog
twee dikke schroeven van de weg gehaald,
die wil je echt niet in je band hebben. :S

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 12 feb 2010 11:40 #9688

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
De banden zijn vanochtend binnen gekomen. Ze zijn ook meteen met de velgen naar mijn bandenboer gebracht voor montage.
Begin volgende week kunnen ze klaar zijn. Ligt er aan hoe druk het er is. Wordt als stopklusje gedaan. Daarna kan ik ze waxen en opslaan voor het voorjaar.

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 12 feb 2010 22:02 #9702

• herold
  • herold's Avatar
  • Afwezig
  • Gold Tuner
Die van mij liggen ook alweer een poosje, gecleaned en gewaxt, te wachten op het voorjaar.
Nu alleen nog even de spoorverbreeders, voor achter, schuren en spuiten, daar zit nogal
wat oxidatie op ! B)

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 17 feb 2010 07:37 #9897

• vpzeeman
  • vpzeeman's Avatar
  • Afwezig
  • Expert Tuner
Gister heb ik de wielen met nieuwe banden weer opgehaald. Ik had de banden nog niet in het echt gezien, maar ziet er veelbelovend uit. Lekker veel rubber op de weg en niet van die enorm dikke groeven als de sc3.
Nu de velgen nog goed schoon maken en in de wheelwax zetten. Dan zijn ze klaar voor het voorjaar! Kan niet wachten........

Re: VW Golf 4 TDI AGR => ASZ met GT2256 27 feb 2010 16:06 #10306

• Marten
  • Marten's Avatar
  • Afwezig
  • Junior Tuner
vpzeeman schrijft:
Ik heb ook een laagje Pro Vision op de voorruit aangebracht. Dit zorgt voor druppelvorming bij regen. Boven de 75 km/h heb je dan geen ruitenwissers meer nodig. Ben benieuwd.

Werkt het wat?
Golf IV AHF - 156pk/382nm - Eibach
Moderators: Maurice, Leander
Time to create page: 0.589 seconds